29 stycznia 2015

Organizery na kosmetyki z Biedronki

Dziś 28.01 ruszyła w Biedronce akcja tematyczna "Domowy świat SPA" i potrwa do 04.02. W ofercie dyskontu znajdziemy bardzo ciekawe organizery na kosmetyki i biżuterię. Mnie szczególnie zainteresowały organizery i stojaki na kosmetyki.

organizer na akcesoria do makijażu
Stojak na akcesoria do makijażu z Biedronki

Postanowiłam kupić stojak, w którym głównie będę trzymać pędzle oraz pojemnik na waciki i pałeczki kosmetyczne. Stojak ma trzy kubełki idealnie pasujące do różnej wielkości pędzli oraz innych podłużnych kosmetyków czy akcesoriów. W drugim pojemniku mamy trzy małe przegródki, w których głównie zamierzam trzymać patyczki i próbki kremów (które zawsze latały luzem po łazience) oraz dużą komorę, która dzięki specjalnemu wycięciu idealnie nadaje się do przechowywania płatków kosmetycznych. Parę miesięcy temu kupiłam również w Biedronce dwa większe organizery na kosmetyki, ale brakowało mi w nich miejsca na wszystkie produkty do makijażu. Teraz mogę bez obaw powiększać swoją kolekcję pędzli :D

organizer Biedronka
Organizer na kosmetyki z przegródkami z Biedronki

Niżej możecie zobaczyć co mamy jeszcze do wyboru. Drugi na zdjęciu prostokątny pojemni jest największy i bardzo dobrze rozwiązany, polecam go zwłaszcza tym z was, które maja dużo małych kosmetyków, szminek czy lakierów do paznokci. Dla posiadaczek sporej ilości drobnej biżuterii idealny będzie organizer z lusterkiem i małymi przegródkami, w sam raz na pierścionki czy kolczyki. Pozostałe dwa pojemniki nie przypadły mi do gustu, zwłaszcza ten w kształcie serca z wysuwaną szufladką, ale może któraś z was ma dla nich zastosowanie. Akcesoria wykonane są z grubego przeźroczystego plastiku, a konkretne wymiary pojemników znajdziecie pod zdjęciami. Cena jednego organizera to 9,99.




Zdjęcia pochodzą z gazetki promocyjne dyskontu Biedronka


Porządek w kosmetykach i akcesoriach do makijażu ułatwia malowanie oraz znacznie skraca jego czas. Dzięki organizerom nie muszę już denerwować się rano szukając jakiegoś drobnego przedmiotu, który jak na złość gdzieś się zawieruszył. Ile razy miałam coś pod ręką, a tego nie widziałam i w nerwach, bezskutecznie przekopywałam po raz kolejny koszyczki z kosmetykami. Teraz wszystko ma swoje miejsce, a ja w spokoju mogę oddać się jakże przyjemnej czynności jakiej jest malowanie ;)

A jak u was z organizerami? Macie już komplet czy dopiero swoją przygodę z tymi cudownymi pudełeczkami?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz