31 lipca 2015

Róż i już

rose manicure
Cuccio Tuscan Temptress, Catrice Droll liake a Doll, Rimmel Rose Libertine

Mam słabość do różowych paznokci pod każdą postacią. Dziś miks ulubionych trzech odcieni w geometrycznej formie. Jako bazowy kolor posłużył mi lakier Cuccio Tuscan Temptress - nie jestem do końca z niego zadowolona bo ciężko się nim maluje paznokcie. Dopiero przy 3 dość grubych warstwach nie widać smug, a zanim wyschnie też mija sporo czasu. Gdyby nie kolor pewnie dawno wylądowałby w koszu. Pierwszy, jaśniejszy pasek na końcówkach to Catrice Droll liake a Doll, lekko opalizujący w buteleczce ale na paznokciach wygląda jak zwykła emalia. Ciemny pasek to mój ukochany Rimmel Rose Libertine -  bardzo dobrze się pracuje z tym lakierem, wszystko jest takie jak być powinno, a cena jest zaskakująco niska jak na tę jakość. Dodatkowo kolor Rose Libertine bardzo przypomina mi ECO Soak off Hibiscus (klik), którego odpowiednika szukałam od dawna. Idealne paseczki wykonałam przy pomocy zwykłej, przeźroczystej taśmy klejącej i odrobiny cierpliwości ;)

Catrice Droll liake a Doll

Idealny, cukierkowy manicure na lato, do którego wystarcza 3 lakiery w zbliżonej kolorystyce i taśma klejąca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz