10 września 2014

Black Heart Manicure

Eco Soak off gel
Black Heart Manicure w wersji Eco Soak off Gel






















Do zdobienia paznokci użyłam Pink Coral i Black Sand  z Eco Soak off Gel. Kolor różowy nie daje pełnego krycia pomimo czterech warstw, za to bardzo dobrze utwardza i wyrównuje płytkę. Do namalowania czarnych serduszek potrzebowałam dwóch warstw czarnego żelu. Całość wykonywałam płaskim pędzlem do żelu o lekko zaokrąglonej końcówce. Niestety zdobienie jest dość czasochłonne, gdyż dochodzą nam dwie dodatkowe warstwy do utrwalenia w lampie UV oraz wymaga odrobinę precyzji. Ja już wiem, że heart manicure na pewno pojawi się u mnie ponowie na walentynki w wersji czerwonej. Widziałam również białe serduszka na końcach paznokci i na pewno jest to dużo delikatniejsza i mniej rzucająca się w oczy wersja tego zdobienia.

Eco Soak off Gel

Zapraszam również do obejrzenia wcześniejszych stylizacji Eco Soak off Gel w kolorze:  Black Sand (klik), Hibiscus (klik), English Rose (klik). Zostawiam was ze zdjęciami :)





Jak wam spodobał się Black Heart Manicure?

1 komentarz:

  1. Śliczne :) Czekam również na Twoją opinię. Czy żele dobrze się trzymają i czy dobrze się je zdejmuje? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń