13 listopada 2014

Cienie Clarins w kolorze nudes

cienie clarins
Clarins Ombre Minerale 4 Couleurs N*02 nudes

Przez wiele lat nie używałam cieni do powiek, a mój makijaż oka składał się jedynie z ciemnej kreski i tuszu do rzęs. Przeglądając blogi urodowe, oglądając tutoriale i czytając różne porady makijażowe zechciałam poeksperymentować z cieniami. Oczywiście na początku było ciężko, źle dobrane kolory, brak odpowiednich pędzelków i umiejętności owocowały ciągłymi klęskami. Z czasem kiedy uzbierałam kilka różnych pędzelków i zaczęłam ich używać zauważyłam dużą poprawę w wyglądzie makijażu. Jednak same pędzelki to za mało, brakowało mi dobrych cieni w neutralnym kolorze. Na szczęście z pomocą przyszła mama, która sprezentowała mi to cudo na urodziny.

Clarins Ombre Minerale 4 Couleurs N*02 nudes

Clarins Ombre Minerale 4 Couleurs N*02 nudes to cztery neutralne cienie które doskonale wtapiają się w naturalny koloryt skóry tworząc łagodny makijaż. W pięknym złotym pudełeczku znajdziemy dwa spore aplikatory, które nie są złe, ale ja zdecydowanie wolę nakładać cienie pędzelkami. Niestety taki luksus kosztuje w Douglasie ok 180 zł,  w sklepach internetowych cena jest trochę niższa, ale i tak jest to spora suma.


N*02 nudes to klasyczne zestawienie beżowych i brązowych cieni doskonałe do delikatnego dziennego makijażu:

1. wanilia, perłowy, chłodny kolor, doskonały do rozświetlania kącika oka i łuku brwiowego,
2. złoty brąz, perłowy, ciepły, najczęściej nakładam w załamaniu i na dolną powiekę,
3. ciemny brąz, perłowy, ciepły, idealny do zagęszczania linii rzęs, przyciemniania zewnętrznego kącika, w mocniejszym makijażu również do podkreślania załamania powieki,
4. brudny róż, brokatowy, lekko transparentny, pięknie rozświetla cały makijaż, można nałożyć w wybranym miejscu  lub  na całą powiekę jeśli lubicie iskrzący się makijaż,


Na tekturowym pudełeczku mamy schemat jak nakładać cienie, ale każda z nas musi dopasować go do swojej budowy oka oraz preferencji. Przy pomocy Clarins Ombre Minerale 4 Couleurs  możemy stworzyć szybki i lekki makijaż, ale jeśli chcemy możemy też wyczarować wieczorowe smoky eyes. Ja zdecydowanie wolę tą lekką wersję, która świetnie otwiera oko, nadaje blasku, dzięki czemu spojrzenie wydają się bardziej wypoczęte i promienne.

makijaż dzienny

Cienie bardzo dobrze się trzymają, makijaż nałożony rano wygląda tak samo wieczorem podczas zmywania. Cienie nie osypują się, nie wałkują, bardzo dobrze się aplikują i blendują. Jestem bardzo zadowolona z tych cieni, używam ich przy każdym makijażu i nie wyobrażam sobie już życia bez nich. Myślę, że Clarins Ombre Minerale 4 Couleurs nadają się nawet dla osób, które dość niepewnie czują się w cieniowaniu i dopiero zaczynają swoją przygodę z makijażem tak jak ja.

Clarins Ombre Minerale 4 Couleurs N*02 nudes

Clarins Ombre Minerale 4 Couleurs to doskonały prezent na zbliżające się święta, bo która z was nie chciałaby znaleźć takiego cacka pod choinką?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz