17 listopada 2014

Stylizacja paznokci przy pomocy kokardek FIMO

joko secret pink
Kokardki Fimo 

Fimo to termoutwardzalna masa plastyczna, z której można tworzyć przeróżne ozdoby, biżuterię, figurki. Gumki Fimo używane do stylizacji paznokci dostępne są w formie lasek ( ługości około 5 centymetrów) lub gotowych już plasterków. Cena jednej laski to od 1 do 2 złotych, do wyboru mamy m.in. wzory owoców, zwierzątek, kwiatuszków, kokardek, serduszek, itp. Jeżeli zdecydujemy się na zakup Fimo w lasce musimy liczyć się z mozolnym cieciem jej na cieniutkie plasterki przy pomocy noża do tapet. Ja swoje kokardki przymocowałam do pomalowanych paznokci klejem do tipsów i po wyschnięciu nałożyłam warstwę przeźroczystego lakieru. Kokardki lekko wystawały, ale jeśli są dobrze przyklejone nie zahaczają się i nie przeszkadzają w noszeniu.  W przypadku żelowych paznokci można takie elementy z Fimo całkowicie zatopić w przeźroczystej czy brokatowej masie.

fimo

Paznokcie na zdjęciach zostały pomalowane Joko Colors of Luxury w kolorze Secret pink J166. Kolor ten to stonowany, brudny róż, bardzo ładnie współgrający z odcieniem skóry, przypominający trochę lakiery nude. Choć lakier ten nie jest już nowy nadal bardzo dobrze się nim maluje paznokcie, nie odpryskuje i nie ściera się zbyt szybko. Dzięki grubemu pędzelkowi paznokcie maluje się szybko, a dwie warstwy dają pełne krycie koloru. Joko to bardzo dobre lakiery w przystępnej cenie, jedyny problem to ich dostępność, ja swój znalazłam w małej drogerii, ale widziałam też stoiska Joko w galeriach handlowych.

bow nails

Lubicie ozdoby na paznokciach czy wolicie raczej gładki lakier?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz