9 listopada 2014

nude & gold


nude & gold
 Nail Lacquer Sos correct & conceal 7 in 1 art de Lautrec

Od zawsze uwielbiałam jasne lakiery. Zarówno mleczne jak i kryjące, różowe czy beżowe często goszczą na moich paznokciach. Jednak ciągle czułam niedosyt i poszukiwałam idealnego nudziaka, aż wreszcie trafiłam na to cudo. Nail Lacquer Sos correct & conceal 7 in 1 art de Lautrec od Ados to mało znana seria kilku lakierów w cielistych barwach. Ja wybrałam odcień 01, czyli lekko brzoskwiniowy beż o kremowym wykończeniu. W zależności od grubości warstw pełne krycie możemy uzyskać po dwóch lub trzech powłokach. Dodatkowo ozdobiłam paznokcie złotymi tasiemkami i wykończyłam nabłyszczającym topem. Coś czuje, że ten lakier będzie bardzo często gościł na moich paznokciach :)

beżowy manicure

Jak wam się podoba taki kolorek na paznokciach? 

paznokcie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz