24 listopada 2014

Confetti Nails

Ados Trendy Colors kropki numer 12
Ados Trendy Colors kropki numer 12

Moje confetti nails uzyskałam dzięki lakierowi Ados Trendy Colors kropki numer 12. Opracowane paznokcie pomalowałam jedną warstwą lakieru do frenczu, a następnie nałożyłam kropki Ados. Czym są właściwie te kropki? To przeźroczysty lakier z zatopionymi w nim fragmentami foli lub brokatu w różnych kolorach, kształtach i wymiarach. Prezentowany lakier zawiera białe oraz różowe, lekko metaliczne/satynowe confetti w kształcie sześcioboków i kółek. Przez nałożenie tylko jedna warstwę ozdobnego lakieru uzyskałam delikatny i lekki efekt. Pomimo użycia topu paznokcie nie były idealnie gładkie jak tafla szkła, większe elementy pozostały nadal wypukłe, ale nie zahaczały.

confetti nails

Ados Trendy Colors kropki numer 12

french manicure

Szybki i efektowny manicure, który mnie osobiście trochę przypomina ślubny, ciekawa alternatywa dla klasycznego frenchu. Jedynym minusem jest zmywanie, podobnie jak przy lakierach brokatowych trzeba uzbroić się w cierpliwość i spory zapas zmywacza do paznokci. Lakierów Ados można szukać w małych drogeriach lub sklepach wielobranżowych, ja swój egzemplarz zakupiłam jakiś czas temu za około 6 zł.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz