4 sierpnia 2014

L'biotica BIOVAX Gold – INTENSYWNIE REGENERUJĄCA MASECZKA do włosów ARGAN & ZŁOTO 24k

L'biotica BIOVAX Gold – INTENSYWNIE REGENERUJĄCA MASECZKA do włosów ARGAN & ZŁOTO 24k

BIOVAX to jedne z lepszych drogeryjnych maseczek do włosów. Chyba każda z was o nim słyszała lub stosowała. Tym razem coś nowego czyli  INTENSYWNIE REGENERUJĄCA MASECZKA do włosów ARGAN & ZŁOTO 24k. Skuszona kuponem rabatowym w Super-Pharm zakupiłam maskę w cenie ok. 10 zł, regularna cena to 25 zł, co za pojemność 125 ml jest dość sporą sumą.



Producent jak zawsze zachwala swój produkt, obiecuje spektakularne efekty i bogaty skład.

Ingredients: Aqua, Cetyl Alcohol, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Quaternium-87, Cetrimonium Chloride, Argania Spinosa Kernel Oil, Colloidal Gold, Betain, Acetylated Lanolin, Lawsonia Inermis Leaf Extract, Parfum, Benzyl Alcohol, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Citric acid, Calcium Aluminum Borosilicate, Silica, Tin Oxide, C.I. 77891, C.I. 7491, C.I. 19140, C.I. 15985, Geraniol.

Przyjrzyjmy sie dokładnie co tu mamy, na początku emolienty, później substancje poprawiające rozczesywanie i antystatyczne, olejek arganowy i koloidalne złoto, czyli nie jest źle.

Opakowanie jest tandetne i brzydkie, przypomina pojemniczki ze sklepów z półproduktami kosmetycznymi. W tej cenie producent mógł się pokusić o coś lepszego i ładniejszego, na szczęście po otwarciu jest lepiej. W środku czeka na nas gęsta, żółta maź , która pięknie mieni się dzięki złotym drobinką . Zapach też jest przyjemny, orientalny, lekko kadzidlany.




Produkt stosowałam po umyciu włosów i  trzymałam go dłużej niż 15 min. Na początku byłam bardzo zadowolona z tej maseczki, jednak w trakcie stosowania stopniowego rozjaśniacza Casting Sunkiss maseczka stała się za słaba i nie była w stanie poradzić sobie z suchymi końcami. Jest to jednak dobry produkt dopóki nasze włosy nie są bardzo przesuszone i zniszczone. Myślę, że nie jest ona jednak warta tych 25 zł i trzeba szukać promocji na nią.

Dodaję zdjęcie już w trakcie rozjaśniania więc efekt nie jest taki spektakularny.

Moje włosy po L'biotica BIOVAX Gold –  ARGAN & ZŁOTO 24k


Stosowałyście BIOVAX?
Lubicie go?

4 komentarze:

  1. Nigdy nie stosowałam Biovaxa, ale używałam innej maski na włosy i byłam bardzo zadowolona :)

    www.am-kubicowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że znam i stosuję maski Biovax i według mnie są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwne, ja mam mocno zniszczone i przesuszone włosy, a u mnie ta maska je pięknie odżywiła i wygładziła. Trzymałam ją na włosach ok. 40 minut. Maski Biovax to jedne z lepszych dostępnych na rynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to zależy od typu włosa, jak się ostatnio dowiedziałam mam włosy szkliste i one wymagają trochę innej pielęgnacji. Ale i tak uważam, że Biovax to jedne z lepszych drogeryjnych produktów do włosów.

      Usuń