28 sierpnia 2014

Zdobienie paznokci mix

Dziś ma dla was mix zdobień na paznokciach jakie w ostatnim czasie nosiłam. Paznokcie na zdjęciach to moje naturalne pomalowane zwykłymi lakierami lub hybrydą. Jeśli mam trochę więcej czasu staram się wyczarować na moich paznokciach coś ciekawego. Po obejrzeniu zdjęć łatwo dostrzec, że najbardziej lubię zdobienia na serdecznym palcu i to one dominują.

Pierwsza grupa to zdobienia wykonane przy użyciu średniej wielkości cyrkoni  Swarovskiego w kolorze crystal. Kryształki te mają tęczowy refleks i bardzo dobrze pasują do wszystkich kolorowych lakierów. Ja swoje przyklejam na przeźroczysty lakier lub bazę do hybrydy i mocno zalewam topem.




Bardzo często na moim serdecznym palcu gości kokardka z kryształków, tym razem wraz ze zdobieniem half moon wypełnionym brokatowym lakierem. W najbliższym czasie mam w planach wykonanie half moon na wszystkich paznokciach.

crystal bow

Słodki cupcake manicure, część dziewczyn decyduje się na babeczki na wszystkich palcach, ja jednak pozostałam przy jednej babeczce i delikatnych zdobieniach na pozostałych czterech paznokciach. Niestety nie jestem zadowolona z perełek, których użyłam do tego manikiuru. Bardzo szybko ściera się z nich top wraz z perłową poświatą i pozostają tylko mleczne półkule. Może to wina tych konkretnych perełek :/

cupcake manicure

Teraz czas na brokatowe wariacje, paski, kokardki, ombre, wszystko to możemy wykonać przy pomocy przeźroczystego lakieru z brokatem. Ja używałam lakieru Life nr 47 dostępnego w Super-pharm za parę złotych. Lakier ten zawiera drobny złoty i holograficzny brokat oraz większy w kształcie plastra miodu w kolorze różowego złota.


Na koniec french manicure, czyli klasyka sama w sobie. Pierwszy wykonywałam ręcznie bez użycia pasków, natomiast drugi to trochę luźniejsza wersja wykonana gąbką. Ombre french to fajna odmiana dla tych z was, które nie radzą sobie z idealną linią uśmiechu lub dla osób szukających urozmaicenia.



A wy zdobicie paznokcie? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz