17 sierpnia 2014

Pomadka Eliksir od Wibo

Pomadka Eliksir Wibo

Pozytywne opinie na temat pomadki Eliksir od Wibo czytałam już dawno temu, ale dopiero ostatnio skusiłam się zakupić ją dla siebie. Od zawsze lubiłam bardziej delikatne, transparentne błyszczyki niż szminki do ust. Tym razem chciałam spróbować czegoś co daje intensywniejszy kolor na ustach, ale nie zrujnuje mojego portfela. Szminka Wibo Eliksir jest dosyć tania ( ok 9 zł) i dostępna w każdym Rossmannie. Niestety kolorów jest mało ( tylko 8 ) i są to głównie róże,co ciekawsze kolory są z reguły wyprzedane lub poniszczone. W szafie panuje lekki chaos i brakuje testerów co znacząco utrudnia wybór. Pomimo tych utrudnień zakupiłam kolor nr 05, z którego jestem bardzo zadowolona. 


Pomadka Eliksir to coś na skraju szminki i błyszczyka do ust. Ma lekką konsystencję, łatwo się rozprowadza i dość dobrze kryje. Nie zauważyłam żeby szminka odżywiała usta, ale na pewno ich nie wysusza i nie podkreśla suchych skórek. Jedynym jej minusem jest trwałość, musimy się nastawić na częste poprawianie jeżeli chcemy utrzymać kolor na ustach przez cały dzień. Szminka równomiernie schodzi z ust i nie pozostawia przebarwień. Naczytałam się sporo o delikatności opakowania więc uważam na nie jak tylko mogę i do tej pory jest jeszcze w całości. Kształt i kolor opakowania do mnie nie przemawiają, wygląda jakby było jeszcze z czasów PRL-u i nie wywołuje dobrych skojarzeń.


 Stosunek ceny do jakości w przypadku Pomadki Eliksir od Wibo jest bardzo dobry. Zakwalifikowałabym ją jako produkt dla młodych dziewczyn i kobiet, które nie chcą nosić ciężkich i trwałych szminek na ustach. Ja dzięki niej przekonałam się do malowania ust na intensywniejszy kolor i w przyszłości poszukam czegoś trwalszego w tej kolorystyce.



Stosowałyście już Wibo Eliksir, a może dopiero zamierzacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz